Przeznaczenie LIVE SUPPORT
Obsługa klienta poprzez czat online znajduje zastosowanie w całej gamie przedsiębiorstw, które posiadają serwisy internetowe. Poniżej przedstawiamy kilka przykładów użycia wsparcia przez nasz Live Chat:
Handel
Zamieść kod przycisku na stronie kontaktowej, przy regulaminie, na stronie rejestracji – wszędzie tam gdzie może przydać się szybka pomoc on-line.
Zamieść kod przy nazwie lub opisie produktu – Klient może szybko i bezpłatnie zapytać o specyfikację czy dostępność oferty lub pomoc w złożeniu zamówienia.
Ubezpieczenia i pomoc
Zamieść kod przycisku czata przy ofercie, opisie procedur czy kalkulacji – Twój klient może szybko dopytać o szczegóły oferty, wyjaśnienie szczegółów.
Możesz także dokonać szybkiej kalkulacji składki ubezpieczenia bezpośrednio przez okno czata.
Finanse
Czat dostępny przy ofercie finansowej, kredytowej czy rachunków bankowych pozwoli na dobór najlepszej oferty bezpośrednio w kontakcie z klientem, bez konieczności przesyłania kolejnych zapytań np. poprzez e-mail. Dzięki temu klient szybciej zdecyduję się na inwestycje za Twoim pośrednictwem.
Wynajem i wypożyczalnie
Wynajem samochodów czy sprzętu komputerowego może być dużo prostsza jeżeli klient otrzyma informację bezpośrednio od konsultanta o warunkach i kosztach wypożyczalni.
W wypożyczalniach np. płyt DVD klient bezpośrednio dowiaduje się o dostępności poszczególnych egzemplarzy.
Turystyka
Przycisk live czata umieszczony obok oferty wycieczki oszczędzi czas na dzwonienie lub wysyłanie emaili z ewentualnymi pytaniami. Być może dzięki temu nie stracisz niecierpliwego klienta. Co więcej, może zyskasz lojalnego klienta, który przyzwyczajony do szybkiej reakcji obsługi serwisu wróci, by zamówić kolejną wycieczkę.
Testuj bezpłatnie!