Podstawowe funkcje systemu LIVE SUPPORT
Czat dla klienta:
- Prosta instalacja na stronie www: osadzasz krótki kod w miejscu gdzie ma pojawić się przycisk czata
- Brak konieczności instalacji oprogramowania, czat obsługiwane jest przez przeglądarkę
- Wybór kilkudziesięciu styli przycisku zachęty czata
- Możliwość osadzenia "WŁASNEGO" oraz "PŁYWAJĄCEGO" przycisku zachęty czata
- Możliwość osadzenia "PŁYWAJĄCEGO" przycisku zachęty czata (po prawej lub lewej stronie)
- Gdy żaden operator nie jest dostepny klient może zostawić wiadomość, która dociera do operatorów
- W trakcie rozmowy - informacja że operator pisze
- Wysyłanie treści rozmowy na adres e-mail Klienta
- Możliwość określenia pozycji i wygladu autozaproszenia
- Możliwość oceny poprawnści przeprowadzonej rozmowy przez "operatora" za pomocą Ankiety.
Wygląd czata na stronie www:
- Wybór kolorystyki graficznej okna rozmowy
- Prezentacja własnego logo w oknie rozmowy
- Prezentacja zdjęć operatora w oknie rozmowy
- Wybór kilkudziesięciu przycisków zachęty czata, lub zdefiniowanie własnego
- W przypadku gdy nie jest dostępny żaden operator, ikona zmienia automatycznie napis na "Konsultant nie jest teraz dostępny, zostaw wiadomość"
- Możliwość zdefiniowania dodatkowego pola do wypełnienia przez Klienta (np. numer zamówienia, numer umowy)
- Możliwość zdefiniowania dodatkowego pola w postaci HASŁA
- Autozaproszenie do rozmowy po okreslonym czasie przebywania uzytkownika na stronie www
Panel operatora:
- Konfiguracja danych operatorów
- Wybór kolorystyki czata, ładowanie logotypu
- Ładowanie zdjęć operatorów
- Przeglądanie statystyk rozmów
- Przeglądanie statystyk operatorów
- Przeglądanie czasu aktywnej pracy operatorów
- Przeglądanie szczegółów abonamentu
- Możliwość zdefiniowania szybkich tekstów do użycia przez operatora np. Witam, w czym mogę pomóc?
- Możliwość zdefiniowania wiadomości otwierającej rozmowę (która pokazuje się klientowi po dołączeniu pierwszego operatora do rozmowy)
- Możliwość zdefiniowania adresu na który będą wysyłane wiadomości offline (gdy brak dostepnych operatorów)
- Możliwośc zdefiniowania opcjonalnego adresu internetowego z formularzem kontaktowym w przypadku braku dostępności operatorów.
Aplikacja operatora:
- Uruchamianie aplikacji przy starcie komputera
- Okno aplikacji zminimalizowane do ikonki systemowej
- Usypianie aplikacji przy braku reakcji operatora dłużej niż określony czas
- Przy rozpoczęciu rozmowy przez klienta okno programu wyskakuje lub pojawia się dymek z informacja o rozmowie on-line
- Przełączanie pomiędzy operatorami w trakcie rozmowy
- Operator widzi dane osoby kontaktującej się oraz adres URL, który właśnie ogląda klient (np. stronę z produktem) gdzie wklejony jest przycisk czata
- W trakcie rozmowy – informacja u operatora że klient pisze, że wyłączył okno
- Skróty zwrotów (np. Witam w czym mogę pomóc?) dostępne poprzez ikony szybkiego wstawania
- Możliwość ustalenia maksymalnej ilości prowadzonych rozmów, w przypadku osiągnięcia maksymalnej ilości rozmów operator staje się automatycznie niedostępny dla nowych połączeń.
- Działa pod systemami Windows XP, vista, i nowszymi
- Zobacz wymagania systemowe
- Automatyczna aktualizacja. W przypadku pojawienia się nowej wersji programu, zostanie ona automatycznie zaktualizowana na komputerach operatorów przy najbliższym uruchomieniu
Testuj bezpłatnie!