Podstawowe funkcje systemu LIVE SUPPORT


Czat dla klienta:
  • Prosta instalacja na stronie www: osadzasz krótki kod w miejscu gdzie ma pojawić się przycisk czata
  • Brak konieczności instalacji oprogramowania, czat obsługiwane jest przez przeglądarkę
  • Wybór kilkudziesięciu styli przycisku zachęty czata
  • Możliwość osadzenia "WŁASNEGO" oraz  "PŁYWAJĄCEGO" przycisku zachęty czata
  • Możliwość osadzenia "PŁYWAJĄCEGO" przycisku zachęty czata (po prawej lub lewej stronie)
  • Gdy żaden operator nie jest dostepny klient może zostawić wiadomość, która dociera do operatorów
  • W trakcie rozmowy - informacja że operator pisze
  • Wysyłanie treści rozmowy na adres e-mail Klienta
  • Możliwość określenia pozycji i wygladu autozaproszenia
  • Możliwość oceny  poprawnści przeprowadzonej rozmowy przez  "operatora" za pomocą  Ankiety.
Wygląd czata na stronie www:
  • Wybór kolorystyki graficznej okna rozmowy
  • Prezentacja własnego logo w oknie rozmowy
  • Prezentacja zdjęć operatora w oknie rozmowy
  • Wybór kilkudziesięciu przycisków zachęty czata, lub zdefiniowanie własnego
  • W przypadku gdy nie jest dostępny żaden operator, ikona zmienia automatycznie napis na "Konsultant nie jest teraz dostępny, zostaw wiadomość"
  • Możliwość zdefiniowania dodatkowego pola do wypełnienia przez Klienta (np. numer zamówienia, numer umowy)
  • Możliwość zdefiniowania dodatkowego pola w postaci HASŁA
  • Autozaproszenie do rozmowy po okreslonym czasie przebywania uzytkownika na stronie www

Panel operatora:
  • Konfiguracja danych operatorów
  • Wybór kolorystyki czata, ładowanie logotypu
  • Ładowanie zdjęć operatorów
  • Przeglądanie statystyk rozmów
  • Przeglądanie statystyk operatorów
  • Przeglądanie czasu aktywnej pracy operatorów
  • Przeglądanie szczegółów abonamentu
  • Możliwość zdefiniowania szybkich tekstów do użycia przez operatora np. Witam, w czym mogę pomóc?
  • Możliwość zdefiniowania wiadomości otwierającej rozmowę (która pokazuje się klientowi po dołączeniu pierwszego operatora do rozmowy)
  • Możliwość zdefiniowania adresu na który będą wysyłane wiadomości offline (gdy brak dostepnych operatorów)
  • Możliwośc zdefiniowania opcjonalnego adresu internetowego z formularzem kontaktowym w przypadku braku dostępności operatorów.

Aplikacja operatora:
  • Uruchamianie aplikacji przy starcie komputera
  • Okno aplikacji zminimalizowane do ikonki systemowej
  • Usypianie aplikacji przy braku reakcji operatora dłużej niż określony czas
  • Przy rozpoczęciu rozmowy przez klienta okno programu wyskakuje lub pojawia się dymek z informacja o rozmowie on-line
  • Przełączanie pomiędzy operatorami w trakcie rozmowy
  • Operator widzi dane osoby kontaktującej się oraz adres URL, który właśnie ogląda klient (np. stronę z produktem) gdzie wklejony jest przycisk czata
  • W trakcie rozmowy – informacja u operatora że klient pisze, że wyłączył okno
  • Skróty zwrotów (np. Witam w czym mogę pomóc?) dostępne poprzez ikony szybkiego wstawania
  • Możliwość ustalenia maksymalnej ilości prowadzonych rozmów, w przypadku osiągnięcia maksymalnej ilości rozmów operator staje się automatycznie niedostępny dla nowych połączeń.
  • Działa pod systemami Windows XP, vista, i nowszymi
  • Zobacz wymagania systemowe
  • Automatyczna aktualizacja. W przypadku pojawienia się nowej wersji programu, zostanie ona automatycznie zaktualizowana na komputerach operatorów przy najbliższym uruchomieniu

Testuj bezpłatnie!