Czat on-line na Twojej stronie www
zarejestruj, zainstaluj i zacznij korzystać
Czat on-line to nowoczesne narzędzie wsparacia dla Klientów Twojej Firmy.
Livesupport pozwala na szybkie i proste osadzenie przycisku zachęty
do rozmowy poprzez czat na Państwa stronie internetowej.
Klient odwiedzający Panstwa serwis nie musi instalować żadnego oprogramowania.
Po kliknięciu w przycisk otwiera się okienko rozmowy z konsultantem.
Na komputerach konsultantów pojawia się informacja o nowej rozmowie oczekującej.
Po odebraniu rozmowy przez konsultanta, klient otrzymuje informację z kim ona się odbywa.
Może także zobaczyć załadowane zdjęcie konsultanta.
Po zakończeniu, rozmowa zapisuje się w Historii Rozmów - dostepnej w Panelu zarządzania Livesupport.
Dzielą Cię jedynie 3 kroki od momentu w którym zaczniesz używać livesupport!
Wybierz najodpowiedniejszy
pakiet dla Twojej firmy.
Na komputerach pracowników obsługujacych czat należy zainstalować
aplikację Livesupport.
Aplikacja ta działa w tle i oczekuje na połączenia klientów.
Po nawiązaniu rozmowy przez Klienta, operator widzi imię rozmawiającego, temat
oraz adres strony www którą aktualnie ogląda klient.
Skorzystaj z darmowego okresu testowego i wypróbuj program Live Chat